🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار معین کریمی

گفتند سفر کن

فایده ای نداشت

سپید

خوانش: 178

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

اینجا کسی با من همصدا نشد

بعد تو تمام نت ها بی صداست

دوبیتی

خوانش: 180

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

واژه گانم ته کشیده ست

شعری در سر ندارم

خوانش: 174

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

آخر کار خودش را کرد

همانگونه که گفته بود

سپید

خوانش: 128

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

دیروز یه آبادی امروز یه ویرانی

دیروز لب کارون بود امروز لب بی جونه

شعرنو-نیمایی

خوانش: 147

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

هرچقدر نامه نوشتم

همه حرفای دلم بود

شعرنو-نیمایی

خوانش: 95

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

ساعت از نیمه شب شرعی این شهر گذشت

افسوس که خوابی به چشمم نگذشت

شعرنو-نیمایی

خوانش: 108

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

نشستم آلبوم عکس روبه رویم

یه تو کم شده از قلب و روحم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 165

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

کجای قصه بد بودم

که با من جفا کردی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 1422

سپاس: 2

تعداد نظر: 6