🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 واژه گانم

(ثبت: 7002) آبان 9, 1397 

واژه گانم ته کشیده ست
شعری در سر ندارم
خواستم از تو بگویم
قلمی به دفتر زدم
تا که توصیفت کنم
دیدم که در وصف تو
واژه ها اثر ندارد…

معین کریمی – دلنوشته ای کوتاه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):