🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی معین کریمی
تاریخ تولد: 1373/09/09
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار معین کریمی

گفتند…

معین کریمی 14 آبان 1397

گفتند سفر کن

فایده ای نداشت

سپید

خوانش: 178

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

اینجا کسی با من

معین کریمی 10 آبان 1397

اینجا کسی با من همصدا نشد

بعد تو تمام نت ها بی صداست

دوبیتی

خوانش: 180

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

واژه گانم

معین کریمی 09 آبان 1397

واژه گانم ته کشیده ست

شعری در سر ندارم

خوانش: 174

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

باران پاییزی

معین کریمی 09 آبان 1397

آخر کار خودش را کرد

همانگونه که گفته بود

سپید

خوانش: 128

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

خوزستان

معین کریمی 09 آبان 1397

دیروز یه آبادی امروز یه ویرانی

دیروز لب کارون بود امروز لب بی جونه

شعرنو-نیمایی

خوانش: 147

سپاس: 1

تعداد نظر: 2