🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران پاییزی

(ثبت: 6998) آبان 9, 1397 

آخر کار خودش را کرد
همانگونه که گفته بود
مرا از یاد برد آخر ولی من بجز او
تمام هستیم را بردم از یاد
او باران را دیده بود
می دانست رفتن در آن شب بارانی
چه پاییز تلخی را بر دلم می نشاند
آنطور که او رفت بعید می دانم
آخرین باران را یادش باشد
ولی من هر روز و هر شب
با این باران پاییزی زندگی می کنم

دلنوشته ای کوتاه
تابستان ۹۶ – معین کریمی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):