🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوزستان

(ثبت: 6997) آبان 9, 1397 

دیروز یه آبادی امروز یه ویرانی
دیروز لب کارون بود امروز لب بی جونه

دیروز یه خوزستان گلباران و آبی بود
امروز یه گورستان بی آب و آلوده

کارون شده رویا، دریای آبادی
آبادی آبادان تنفس آزادی

رویا که رفت از دست
یک شهر که رفت از دست

این شهرو خاک برد
بالادستی رو خواب برد

چشم شهر بیدار موند
انتظار آزادی، انتظار آبادی

در وصف هم وطنی های عزیز خوزستانی
باشد که هر چه زودتر وضع در یک یک شهرهای ایران بهتر شود

تیر ۹۷ – بداهه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):