🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این ذوق من از چشم تو الهام گرفته…

(ثبت: 228527) تیر 6, 1399 

 

مستی نگاه تو که ذاتی شده باشد
یا تلخی اخمت شکلاتی شده باشد!

پل ها همگی پشت سرم زود فرو ریخت
ای کاش مرا راه نجاتی شده باشد!

هر لحظه به یاد تو تفآل زدم و گفت…‌
سوگند به آن ” شاخه نباتی” شده باشد

یا این دل من در طلب “جام جم” ی بود
یا رفته ولایت که دهاتی شده باشد!

این ذوق من از عشق تو الهام گرفته
چون کودک نوپا که به “تاتی” شده باشد

لطفآ به جهنّم مکشان روح و تنم را..‌‌.!
انگار که موی تو صراطی شده باشد…

تا بگذرم و بگذرم و بگذرم از آن
در معبر مویت چه بساطی شده باشد..

من عاشق ته لهجه ی زیبای تو هستم
طوری که تهش تیزی و لاتی شده باشد!

آواره ترین شعر مرا خوب شنیدی؟!
شاید که دوباره تله پاتی شده باشد..‌‌‌

معصومه بیرانوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا