🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این زندگی شرح درازی دارد/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 255820) بهمن 19, 1401 
این زندگی شرح درازی دارد/ابوالقاسم کریمی

 

این زندگی شرح درازی دارد
هر کس به دلش قصه و رازی دارد

لبخند بزن به مشکلت گریه نکن
هر آدم زنده ای نیازی دارد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. غلامحسین جمعی

    بهمن 19, 1401

    درودو سپاس بزرگوار زیبا و دوست داشتنی است اما به نظر میرسد که مصرع اول یک هجا کم دارد
    این زندگی شرح درازی دارد
    ” این زندگیِت شرح درازی دارد ”
    موفق و نویسا باشید بزرگوار

    🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا