🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این عبادت ها که کردم عابد و خلوت نشین

(ثبت: 210480) خرداد 15, 1398 

علّم الاسما بخواند آدم که شد سردار عشق
در مسیر سیر الله جا گرفت پرگار عشق

قاب قوسینی که در قرب انا الله شد به جا
منتخب شد منتهی تنها سرای دار عشق

ساقی سالک به اشراق رُخش کرد التجا
در مقام حُب گرفت سقّایی پندار عشق

چون قلندر پا به پا گشت پهن دشت سرسرا
معترف شد نیستم یک قطره ای در کار عشق

دم زنی من نیستم پیمانه خوار عاشقان
جام در جلوه بگوید رهبری در بار عشق

آشنا از پشت پرده خواند مضراب دلم
داد اسراری به دل گفتا تویی دادار عشق

با می خونین نگاه خونیم شد در خضاب
چون خلیل الله شدم پرتاب در انوار عشق

این عبادت ها که کردم عابد و خلوت نشین
راه ماند ره نداند من شدم خود نار عشق

رکعتانی است در عشق با وضوی خون کنند
خون رخسارم شهادت گفت و کرد اسرار عشق

من که خود جرعه خور نور انا الله خودم
در خودم پیدا کنم پنهانی اظهار عشق

دعوی اخلاص نا اهلان زنند احراریان
من که خود احراریم لا گفتنم اقرار عشق

دَم مزن گر دَم زنی خواهی شوی دَم دَم مزاج
دَم فروشی نیست دَم ذمّ است این افکار عشق

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رضا

    خرداد 15, 1398

    با سلام و سپاس خدمت اقای بایبوردی
    عید شما مبارک

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 15, 1398

      سلام آقا رضا

      با تشکر از حضور پر مهرتان

      عید سعید شما بزرگوار مبارک باد

      🌷🌸🌺🌸🌷

  2. علی رفیعی

    خرداد 16, 1398

    سلام و عرض ارادت
    پرمحتوا و بسیار زیباست
    عیدتان مبارک
    در پناه خدا

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 16, 1398

      سلام آقای رفیعی ارجمند

      سپاس از حضور سبزتان

      شادکام باشید

      🌿❤️🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا