🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این همه گل سرخ

(ثبت: 252976) آذر 2, 1401 

 

خورده ای؛ گفته ای مسلمان ام

برده ای‌‌؛ گفته ای مسلمان ام

زده ای‌‌؛ گفته ای مسلمان ام

کشته ای؛ گفته ای مسلمان ام

شاهد دینت این همه گل سرخ.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 14 
  1. جواد مهدی پور

    آذر 2, 1401

    اسلام به ذات خود ندارد عیبی
    هر عیب که هست در مسلمانی ما ست

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
    🌿🌿🌿🌿🌿
    🌿🌿🌿
    🌺🌺
    ❤️

    درود بر شما استاد رضاپور عزیز

    از شعر سروش زیبایتان بهره مند شدم

    واقعیت تلخی که در این اثر پاک نمایان ست

    سر بلند و پیروز باشید به مهر

    💐🌿🍃🙏🙏🙏👏👏👏👏👏❤️🌸

    • سلام و درود و سپاس تان استاد مهدی پور گرانقدر
      💐🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌺🌺❤️
      در پناه یگانه ی مهربان بهترین ها نصیب تان
      🙏❤️💐🌿🍃🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹❤️🌸💐

  2. طارق خراسانی

    آذر 2, 1401

    سلام
    این شعر آبروی سروش است
    شاید خیلی ها این قالب زیبا را در آینده به واسطه ی این اثر بسیار زیبا بشناسند.
    درودها بر شما
    لذت؟ حظ کردم
    در پناه خدا 🌿👌👏👏👏👏👏👌🌹❤️🌿

    • سلام و درود ها و سپاس ها یتان استاد خراسانی گرانقدر
      لطف دارید. سپاسگزارم
      🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷❤️🌿🙏🌺

  3. فاضله هاشمی

    آذر 2, 1401

    بسیار زیبا سرودید 👏👏👏👏

  4. فریبا نوری

    آذر 2, 1401

    درود جناب رضاپور گرانقدر
    بسیار زیبا
    با استاد خراسانی کاملا موافقم
    این شعر شاخص مثبت است و معرّف و مرّوج خواهد بود برای قالب سروش
    🌷🌷🌷🌷🌷

    • درودتان سرکار خانم نوری گرانقدر
      سپاس، لطف فرمودید
      🌿🌷🌷🌷🌷🌷🌿

  5. زهرا آهن

    آذر 2, 1401

    درود بر شما

    بی هیچ اغراقی شاید این بهترین سروده‌ای بود که از قلم جنابتان خواندم

    پایدار باشید👏🌺🌷🌹

    • درود و سپاس تان
      پس دیگر آثار از این قلم را نپسندیده بودید.
      زنده باشید در پناه خدا
      🌿🌷🌺🌷🌹🌿

      • طارق خراسانی

        آذر 2, 1401

        سلام مجدد

        پسرم این اثر خاص ترین اثر است
        و دلیلی نیست که آثار قبلی شما پربار نبوده اند
        در این اثر فریاد به حق مردم دیده می شود.

        • سلام و درود و سپاس دوباره
          بابا طارق عزیز ❤️🙏

      • زهرا آهن

        آذر 2, 1401

        درودی دیگر بار

        خیر منظورم این نبود. ولی در بین تمام آثارتان این را بیشتر دوست می‌دارم🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا