🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای اشکِ یتیم دیده، گریان نشدی؟

(ثبت: 2496) مهر 1, 1395 

ای اشکِ یتیم دیده ، گریان نشدی؟!

آدم که به جای خود ، تو انسان نشدی؟
در حیرتم از وسعتِ نادانی تو
قرآن همه خواندی و مسلمان نشدی

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):