🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای بهار !

(ثبت: 3675) اسفند 28, 1395 
ای بهار !

” رباعی “

اعجازِ بلند ِ ” قاضی الحاجاتی “

قرآن مصوّری ، پر از آیاتی

دستار تو سبز و احترامت واجب

حقا که تو ای ” بهار” ! از ساداتی

حنظله ربانی

نظرها
  1. جلال پورسلیمانی

    اسفند 28, 1395

    دستار تو سبز و احترامت واجب
    حقا که تو ای " بهار" ! از ساداتی

  2. محمدرضا جعفری

    اسفند 28, 1395

    درود……..

  3. طارق خراسانی

    اسفند 29, 1395

    سلام و درود

    بسیار عالی ست

    در پناه حق

  4. معصومه عرفانی

    فروردین 2, 1396

     سلام

    سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک

    همه روزتون بهاری

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا