🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای بیخردان

(ثبت: 219464) دی 14, 1398 

 

باز طرحی ابتر از اوهامتان بیرون جهید
بَعدِ پُرسی خاویار , رویایتان در خون تپید
ای خداوندان زور و زر , به صد تزویر و مکر
اشکهای مردمی با قطره های خون چکید

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. ای خداوندان زور و زر , به صد تزویر و مکر
    اشکهای مردمی با قطره های خون چکید

    مردان هزار رنگ ….

    تقدیمی : 🌺

    اشک خون جاری ز چشمان این چه کاری ای خدا
    گر چه ؟؟ تزویری و مکری ، خانه ویران ، رو بنا

    خادمان زر زور بینم ، در لباسی ای عزیز
    گر چه رؤیایی چه گویم چون نمادین برملا

    ولی اله بایبوردی

    14 / 10 / 1398

    🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹

  2. 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا