🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای دل، بیا بدون هیاهو سـفر کنیم

(ثبت: 5389) بهمن 5, 1396 

 

ای دل، بیا بدون هیاهو سـفر کنیم
در کوی عشق خدمتِ اهلِ نظر کنیم

آری توان به همّت والا از این حضیض
تا اوج راه برده ز پستی گذر کنیم

شوری به سر نباشد و شوقی به دل اگر
با من بگو چگونه گذر از خطر کنیم؟!

تا قامتت شکسته نبینم به روزگار
هرگز مباد نزد ستم خم کمر کنیم

گفتم به نو گلی که دل از ما ربوده بود:
آیا شود که با تو شبی را سحر کنیم؟

گفتا: ز چشم زخم حسودان نه ایمنی ست
گفتم: به اِن یکاد حسد بی اثر کنیم

 

22 آبان 1386 طارق خراسانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. لیلا نقشبندی

    بهمن 7, 1396

    درود ها نثار تان استاد گرامی!

    • طارق خراسانی

      بهمن 7, 1396

      سلام بر شاعر  گرانمهر

      سرکار خانم نقشبندی 

      سپاس از حضور پرمهرتان

      در پناه خدا

  2. سمانه تیموریان

    بهمن 7, 1396

    گفتا: ز چشم زخم حسودان نه ایمنی ست

    گفتم: به اِن یکاد حسد بی اثر کنیم

    پایدار باشید استاد عزیزم

    می آموزم در محضرتان 

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 11, 1396

    درود

  4. سحر جهانی

    بهمن 24, 1396

    سلام و درود فراوان بر استادطارق گرامی

    بسیار بسیار لذت بردم

    قلمتان شورانگیز…….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا