🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای سپیدی

(ثبت: 254273) دی 6, 1401 

 

ای سپيدی , روشنی ای برج نور
ای بلند ای نگاهت پُر غرور
ديده هايت چون زلالِ چشمه هاست
روشنی بخش چراغ خانه هاست
بارش لطفت به دشت و صخره ها
هر دم آرد نوبهار و لاله ها
ابرهایِ رحمتِ باران تو
می تراود گُلشن و باغات تو
بستر خشک زمين گُل می دهد
با هزاران عطرِ گُل , مُل می دهد
کوه و صحرا مملواز آثار توست
چشمه ها پُرجوش از الطاف توست
شبنم عشقی که روی برگهاست
از بلند ای شکوه ابرهاست
چشمهای خيره ی زارع به باغ
شاد می گردد اگر بيند کلاغ
دشت سرمست از هزاران عطر گُل
باغ لبريز از هزاران جامِ مُل
ابرآمد تا زمين ياری کند
عشق بايد رودها جاری کند
شعله ی حس بايد و بينا کند
از کمندِ خوابها شیدا کند
يک جرقه می کشاند پُودِ ما
بر فضای آسمانها بودِ ما
 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. 💐🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا