🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای عزیزم

(ثبت: 242433) آبان 1, 1400 

 

عاشق شدم به روی ماه تو ای عزیزم
ترسم ولی ز لعن و آه تو ای عزیزم
من پیر قوم خویشم مانند شیخ صنعان
افتاده ام ولی در چاه تو ای عزیزم
“مرضیه السجایا محموده الخصائل”
جان را کنم فدا در راه تو ای عزیزم
ای شاهد الهی گاهی نما نگاهی
قربان عشق و حال و جاه توای عزیزم
تو خوب و مهربانی، من پیر و تو جوانی
تو کهربایی و من کاه تو ای عزیزم
بر هیچ کس نگو که الیاس عاشق توست
داند خدای سبحان شاه تو ای عزیزم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا