🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای مرغ آزادِ چمن، پر باز کن، پرواز کن

(ثبت: 2891) آذر 12, 1395 
ای مرغ آزادِ چمن، پر باز کن، پرواز کن

ای مرغ آزادِ چمن، پر باز کن، پرواز کن

ازسنگ ها از تیر ها، ترسان مشو آواز کن

گر شاعری شعری بگو، کز آن بَر آید بوی جان

گر عاشقی بر خیز هان، آن کارِ دل آغاز کن

در پشتِ دَر، دَر مانده ام، دستِ تو را من خوانده ام

خود را مزن بَرخواب خوش،دَرمانده را دَر باز کن

در ذرِّه اعجازی بود، هر ذرِّه را رازی بود

ای سازه ی جان ذرِّه ام، برخیز و بس اعجاز کن

هی هی کنان هویی بکش، با خود مرا سویی بکش

وانگه که دل بُردی ز ما، تا می توانی ناز کن

ای جانِ جان زاری مکن، تو مردم آزاری مکن

با ما تو تاتاری مکن، ساز دلم را ساز کن

طارق، منم راهم بده، آن عشقِ دلخواهم بده

آن را که می خواهم بده،  بستی چرا ؟ در باز کن