🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای منتظر به صبح ظفر گر پیامدی

(ثبت: 222816) اردیبهشت 25, 1399 
ای منتظر به صبح ظفر گر پیامدی

 

1

گر چه چشمانم به درویشی نما
دست هایم را سخاوت برملا

آرزو آن دست و چشمانی کنم
بین خلقی با عدالت رهنما

2

یاد مجنونی کنی غمگین چرا
هر وجود از کائناتی عشق را

ای به عشقی ابتلا تا حد جنون
معرفی همنوع خود هر جا دلا

3

عشق را تعبیر با رنگین کمان
مهرِ باران در مسیری نور هان

چون به یکدیگر رسد هر یک دلا
جلوه آرایی کند در آسمان

4

با درونی ساعتی کوکی دلا
لحظه زنگی می خورد ما را صدا

یاد آور مانده عمری را نگاه
هر زمان اتمام دلتنگی چرا

5

گر نگاهی ما تسلسل دوره را
با فصولی ، عمر سالی را فنا

منتظر آن لحظه ای در انتظار
ماه فروردین به اسفندی نما

6

ایام جمعه ها گذران در گذر صدی
ای منتظر به صبح ظفر گر پیامدی

این جمعه رفت تا دگری جمعه جان من
چشم انتظار ماندم و دیدم نیامدی

ولی اله بایبوردی

03 / 12 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 25, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا