🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای مهربان ترین کس

(ثبت: 250034) مرداد 21, 1401 

 

ای مهربان ترین کس در بین دوستانم

من آمدم به سویت از درگهت مرانم

هر چند پیر و زارم گر تو کنی نگاهم

شاداب و شاد گردم انگار بس جوانم

خود گفته ای بیایم تا تو کنی دوایم

من آمدم کجایی گر گفته ای بخوانم

ادعونی استجب را من حفظ کرده دانم

تو سوی من بیا که من زار و ناتوانم

تو گفته ای که هرکس یک گام سویت آید

تو می روی به سویش صد گام ای امانم

الیاس آمد این بار با یک دل شرر بار

او را خودت نگهدار از دست ناکسانم

 

 

 

 

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 21, 1401

    احسنت بسیار زیباست
    در پناه خدا از هر گزندی در امان باشید
    🙏🌷🌷🌷🌷🌷

    • الیاس امیرحسنی

      مرداد 21, 1401

      درود برشما
      از لطف شما بی نهایت سپاسگزارم
      شاد و سلامت باشید .🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا