🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای پرستو!

(ثبت: 261519) تیر 11, 1402 

 

ای پرستو! چه ناز می خوانی

باز، آواز راز می خوانی

دل به دل، دلنواز می خوانی

دل ما را ببر به خاطر عشق

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. شیما رحمانی

    تیر 11, 1402

    درود بر شما‌.چقدر قشنگ🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا