🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای کمــــــان ابـرو…، دلــم را زیـر رو کردی، بیا

(ثبت: 2459) شهریور 25, 1395 
ای کمــــــان ابـرو…، دلــم را زیـر رو کردی، بیا

ای کمان ابرو…، دلم را زیر رو کردی، بیا

بی رخت، بی می دوباره این ســبو کردی، بیا

خصـمِ جانم، عاقبت بر دوستان فائق شدی

نـاز شستت، دوستانم را عدو کردی، بیا

لحظـه ای شـادی کجا دل دیده نور دیده ام

با هزاران غم که ما را روبرو کردی… ، بیا

پَرده دارِ رازِ دل بودی، نبودی؟ ای نگار

بَر مَلا آخر  همه راز مگو کردی، بیا

خون دلم کردی ز بس امروز و فردا کرده ای

ای به خون دیده ام آخر وضو کردی، بیا

قدر دریا بود آب روی من…، ای ماهِ من

آفرین ها ، طارقت بی آبرو کردی، بیا

طارق خراسانی