🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای که ماهی آسمان را آرزو

(ثبت: 221891) اسفند 22, 1398 

 

گر چه بی همتا گلی در بین ما
بوی خوش را عطر افشانی دلا

آن اثر را باز گویی جان من
طبله عطاری به بویی خوش نما

سود آور ، رونقی ، بازار یاب
گر تقاضا مشتری را عرضه ها

ای که ماهی ،آسمان را آرزو
بین انجم رؤیتی شب ماه را

آرزویی می کنی در طول شب
همنشین با ماهرویی هر کجا

ماه را بینم چو یک آئینه ای
عکس یاری را نمایان لا رها

قاب عکسی یار را بینم درست
حبس در قابی ، نگاهی والیا

ولی اله بایبوردی

12 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    اسفند 22, 1398

    درود و ارادت
    جناب استاد بایبوردی نازنین
    آفرین بر شما

    ….
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 22, 1398

      سلام

      استاد معصومی ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      تقدیمی : 🌷

      دیدگاهی را عیان ، با گفتمان
      خوب و بد را ما نگاهی هر زمان

      با بیان الکن به نقدی ، بازگو
      دور از بد خوب را هر جا بیان

      ولی اله بایبوردی

      22 / 12 / 1398

      🍃🌿💐🌿🍃🌈💐🌈

  2. سمیه صباح

    اسفند 22, 1398

    با سلام و درود
    جناب استاد بایبوردی گران ارج

    دست مریزاد استادِ بزرگوارم.

    پاینده باشید و پدرام
    🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 23, 1398

      سلام

      سرکار خانم صباح

      ممنون از همراهی تان

      سپاس

      🍃💐🍃💐🍃💐🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا