🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بابا کمر ندارد

(ثبت: 248754) تیر 6, 1401 

 

قدم‌ ها دیری است
گام‌ گام نیست
می‌ دود
نفس نفس
بی استراحت
«بابا انار ندارد»

#مینا_یارعلیزاده

 

 

 

 

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    تیر 6, 1401

    سلام گویا گفت رزقی است که تو به دنبالش می دوی و رزقی است که او به دنبالت می دود
    انار بابا ندارد

  2. سلام و درود بانو
    بسیار عالی است
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا