🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باتلاق سکوت (4)

(ثبت: 259717) اردیبهشت 25, 1402 

1-
زیرِ باتلاق سکوتم،فریاد…

********
2-شب تکراری من،
خستگی ممتدِ اجبارِ خیال…

**********
3-سکوتِ خسته ی من را فقط فریاد می فهمد
تب دوری شیرین را فقط فرهاد می فهمد
چه می دانی تو از دردِ دلِ تنگم؟
چگونه حالِ غمگین را ز غم آزاد می فهمد؟

******
4-سیمای غزلساز تو هم می آید
لبخند گل و ساز تو هم می آید
آخر شود این قصه ی تبعید و سکوت
انگیزه ی آواز تو هم می آید

مهناز نصیرپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا