🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بادكنك

(ثبت: 240852) مرداد 13, 1400 

 

مثل يك بادكنك
دل من پر شده از بازدم حنجره ها

و سر و ذهن و حواسم
پى اوجى ست كه مى پندارند

و به يك نخ همه ى بود مرا
به فضاى مبهم مى رانند

هنر من
جز اسارت به نخ لرزان چيست ؟

تا كجا دلهره ى دست تورا داشته ام
كه مبادا
پى يك لغزش ناهموارى
پاى در گود
فراموشى من را بپذيرى
نيك آگاهم ازاين
آنچه در دل دارم
حجم گاز است
نه چيز ديگر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا