🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران می‌بارد…

(ثبت: 248935) تیر 9, 1401 

 

کدام فرشته‌ی خدا،
در گوشه‌ای از آسمان،
حزن‌آلود
دلش گرفته ست؟!

باران می‌بارد…

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    تیر 9, 1401

    سلام اگر صراحتا نامی از باران به میان نمی آوردید بهتر نبود؟

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا