🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران گلوله

(ثبت: 239001) اردیبهشت 25, 1400 

 

بهار است و بارش گلوله و موشك

بهار و شبنم خون گلوى هر كودك

ز آسمان غزه و كرانه ى باختر

ببارد آتش كين بر كرانه ى كوچك

تقديم به كودكان بخون خفته ى فلسطين

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا