🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بارقه ی عشق

(ثبت: 2187) مرداد 20, 1395 
بارقه ی عشق

          کسیکه  بغض  ِ غریبی نشسته  بر جانش

          شکسته  شیشه ی  دل  را  هوار  ِ پنهانش

          قسم  به  داغ  ِ شقایق که  خسته   میمیرد

          دلی  که  پُر شده  از  سایه  سایه  ایمانش

          درون  ِ تُنگ  ِ بلوری  اسیر  ِ دلتنگی ست

          عطش گرفته  گلوگاه  ِ جسم   ِ بی جانش

          سپیده  سر  زده  اما   هوای  دل  ابریست

          کشیده  ظلمت  ِ غربت   شب   ِ زمستانش

          پگاه   ِ فصل    ِ سرودن  ،   میان    ِ تنهایی

          شکسته   زورق    ِ بی  بادبان    ِ  وجدانش

          چگونه  دست  ِ نیایش   بر آورد  از  شوق

          کسیکه   آتش   ِ  آهی   گرفته   دامانش؟

          بیا  که  بارقه ی  راه  ِ زندگی  عشق است

          گرفته   رنگ   ِ  طلایی    دوباره   ایوانش

    

نظرها 26 
  1. زهره خسروی

    مرداد 20, 1395

    سلام

    بسیار زیبا و دلنواز

  2. علیرضا حکیم

    مرداد 20, 1395

    .درود شعر زیبایی خوندم

    • صباغ کلات

      مرداد 21, 1395

      .

      با سلام . عرض خوش آمدید . 

      خوشحالیم را ابراز می کنم از دیدار 

      درود ها 

      .

    • طلعت خیاط پیشه

      شهریور 10, 1395

      سپاس

  3. جواد مهدی پور

    مرداد 21, 1395

    درود بر استاد عزیزم بانو خیاط پیشه ی گرانقدر

    زیباست

    بهره مند شدم

    سر بلند باشید

    • صباغ کلات

      مرداد 21, 1395

      .

      سلام . پسرم . 

      خوشحالم از شکوه دیدار . 

      با درود 

      .

    • طلعت خیاط پیشه

      شهریور 10, 1395

      ممنونم جناب مهدی پور ارجمند

  4. طارق خراسانی

    مرداد 21, 1395

    سلام بر طلعت عشق

    بسیار زیبا و فاخر

    دلمریزاد

    در پناه حق

    • صباغ کلات

      مرداد 21, 1395

      .
      سلام استاد طارق بزرگمهرم 

      حوشحالم از قرا ن السعدین . 

      مقدم استاد خیاط پیشه مبارک !

      .

    • طلعت خیاط پیشه

      شهریور 10, 1395

      استاد ارجمند

      ممنونم

  5. صباغ کلات

    مرداد 21, 1395

    سلام دخترم .

    استاد خیاط پیشه عزیزم .

    بسیار  زیبا . الحق  ! شاهکار . 

    خیرمقدم !  الهی شکر !

    ……………………………..درودها

  6. علی اصغر اقتداری

    مرداد 21, 1395

  7. درود ها برشما

    بسیار زیبا سرودید

  8. منصور شاهنگیان

    مرداد 22, 1395

    چقدر باعث خوشوقتی و سرافرازیست   که :

    در جایی باشی و شاعران و ادیبانی چون بانو خیاط پیشه هم صحبت و هم نشین 

    تو باشند …

    غزلی در نهایت زیبایی با مضامین و تصاویر دلچسب و بکر …

    درود ها بر شما بانوی بزرگوار … احسنت …

    • طلعت خیاط پیشه

      شهریور 10, 1395

      جناب شاهنگیان ممنونم لطف شما را فراموش نمی کنم

  9. بنیامین پورحسن

    مرداد 22, 1395

    تعابیر بکر و تشبیهات بسیار زیبا از مشخصه های اصلی این شعر است.

    دست مریزاد بانو حیاط پیشه ی عزیز

  10. مينا امينی

    مرداد 22, 1395

    درودها مهربانوی خوب شعر

    زیبا بود

    مرحبا

  11. فرهاد آه مند

    مرداد 25, 1395

    درود

  12. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 10, 1395

    سپاس جناب آه مند

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا