🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بارون بهاری ،شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)

(ثبت: 210638) خرداد 22, 1398 

بارون بهاری
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
…………………….
بوی بارون بهاری،گل ها و شکوفه ها
عشق و احساس محبت،دلهای خسته ما
دوباره هوای مستی،دوباره سال جدید
عیدی و سفره هفت سین،پسته های شب عید
فضای دلهای ما،فضای شور و مستیه
دلهامون غرق صفا،یه عشق پاک یه دستیه
دوباره بهار و بارون،دوباره شرشر ناودون
دوباره عطر نم خاک،پیچیده کوچه خیابون
لباس های تازه بر تن،عطر یاس، زنبق و مریم
سبزی سفره عید و،تپش دلها واسه هم
جشن و شادی و سروره،غصه از دلها چه دوره
کوچیک و بزرگ نداره،چون بهار شادی میاره
اومده بهار دلهامون،غنچه هاش شکوفه داده
توی سفره ماهی قرمز،شادی با خنده داده
بچه ها مسرور و شادند،پدرها هدیه دادند
پیام تبریک و شادی،از تو گوشی ها می دادند
خدا باز زمین رو جون داد،سبزی و
آب رون داد
واژه واژه رو به ساقی،خدای کل جهون داد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    خرداد 22, 1398

    درود بر شما🌿💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا