🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بازه

(ثبت: 233402) آبان 21, 1399 
بازه

 

سر فرود عشقم
فقط
سر بلند به دولتش
دو حرف بیشتر نیست
این غوغا
به چشم و چکامه ام
در جامه درانم ،
مبتدا و خبرم اینست
فقط!
” از ازل تا به ابد فرصت درویشانست ”

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. جواد مهدی پور

    آبان 21, 1399

    سر فرود عشق
    سر افرازترین است
    دولت عشق پایدار

    سلام و احترام محضرتان جناب استاد رشنو بزرگوار

    از آثار فاخر و خوبتان همیشه بهره می برم

    سلامت و پیروز باشید به مهر

    درود های فراوان نثارتان

    💐🙏❤️🙏💐

    • اکبر رشنو

      آبان 22, 1399

      سلام
      ودرودها

      بر جناب مهدی پور عزیز

      سپاس از ارجمند حضور ارزشمدارتون

      ممنونم که به مهر می نگرید

      سلامت وسربلند بمانید بهمهر ونیکوییهای خداوند عزیز

      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🌈

  2. مازیار نژادیان

    آبان 21, 1399

    درودها مهربان استادم
    کوتاهی زیبا و پر از احساس را میهمان قلم مولف شما بودم
    در محضر شما می آموزم همچنان

    💐💐💐💐💐💐

    • اکبر رشنو

      آبان 22, 1399

      درودها

      فراوان

      ارجمند برادر عزیزم

      جناب نژادیان عزیز

      هماره باشید به مهر
      ونیکویی های خداوند عزیز

      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🍃🍃🍃🍃🍃🌈

  3. موسی عباسی مقدم

    آبان 21, 1399

    سلام استاد رشنوی عزیز زیبا بود بزرگوار لذت بردم شادکام باشیددر پناه خدا💐🌿🍃🙏🌹

    • اکبر رشنو

      آبان 22, 1399

      درودها
      فراوان
      ارجمند برادرم
      جناب عباسی عزیز

      هماره باشید به مهر
      ونیکویی های خداوند عزیز
      🌷🌷🌷🌷🌷🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃🍃🌈

  4. مینا یارعلی زاده

    آبان 21, 1399

    بسیار زیبا و فاخر سرودید استاد عالیقدرم
    درودها و دل نمیراد👏👏👏🍃🌿🌹🌹🌹🌿🌈

    • اکبر رشنو

      آبان 22, 1399

      سلام

      ودرودها

      بر بانوی شعر

      سپاس از خواندنتون و

      حضور ارزنده ی تون

      🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🍃🍃🍃🌈

  5. رسول رشیدی راد

    آبان 22, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

    • اکبر رشنو

      آبان 22, 1399

      درودها

      ارزنده
      بر دوست عزیز و گرانمهرم

      همیشه باشید به لطف خداوند عزیز 🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🍃🍃🍃

  6. آبان 22, 1399

    سلام🌺🌺🌺🌈👏

  7. منوچهر فتیان پور

    آبان 25, 1399

    🌹بسیار زیبا سرودید استاد🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا