🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بازیگری

(ثبت: 669) بهمن 9, 1394 
بازیگری

بسیار ظریف صحنه سازی کردی

هر آن چه مضارع است ماضی  کردی
بازیگریت حرف ندارد به خدا
با زندگی ام قشنگ بازی کردی

عفت نظری