🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باز دلتنگم

(ثبت: 264432) مهر 14, 1402 

 

نگاهم می کنی تا ، میپرد رنگم
کنارم هستی اما باز دلتنگم

تو ای آغوشِ گرمت کُلِ دنیایم
شدی درمانِ نبضِ نا هماهنگم

من آن تارم که بی گرمای دستانت
شبیه تکه ای چوب است آهنگم

بگیر از من خیالِ بی تو بودن را
که بی تو هر چه باشم باز می لنگم

به قدری عاشقت هستم که حتی با
خودم هم بر سر عشقِ تو می جنگم

 

امیررضابهنام 1402/7/13

 

 

 

نظرها 11 
  1. علی معصومی

    مهر 14, 1402

    به یُمن اینکه نامت را شنیدم
    رها از قید و بند نام و ننگم
    ♡♡♡
    درودها رفیق
    🌺🍃

    • درود ها جناب معصومی خوش ذوق و نیک اندیش
      ممنونم عزیز جان😘🌸🌸🌸🌸☺️

  2. طارق خراسانی

    مهر 14, 1402

    به قدری عاشقت هستم که حتی با
    خودم هم بر سر عشقِ تو می جنگم

    سلام امیر گل عزیزم

    چه عاشقانه زیبایی
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

    • درود و ارادت جناب خراسانی بزرگمهر، ممنونم استاد لطف دارید😊🙏💐💐💐💐❤️

  3. مهر 14, 1402

    زیباست
    مدیر داخلی سایت ناب سُرا

  4. مهرداد مانا

    مهر 14, 1402

    به به امیرجان…. از این ورا 😍😍😍

  5. عالی عالی🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا