🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقل و نباتی ماحصل

(ثبت: 261154) تیر 2, 1402 

 

خود را برایم‌ بیش‌ از این
با چـشـمِ اهـو چَم نکن
دل میـبری با تار مـو
اینگونه‌ گیسو چَم نکن

با غمـزه های نوبری
سرمای دل را میبری
تا فصل سبـز دیگری
از ره رسد کوچم‌ نکن

ای باعثِ خوشحالی ام
تا گل تو باشی عالی ام
من بی تو دستی خالی ام
با من بمان پوچم نکن

چشمان‌ِ خوش‌ رنگت عسل
طعـمِ لبَت ضـرب المـثل
نُقـل و نباتـی ماحصـل
شیرین زبان نوچم نکن

با سیبی از باغِ هوس
بر دادِ این عاشق برَس
تا هست لبخندت ملس
با اخمِ گس لوچم نکن

امیررضابهنام ۱۴۰۲/۴/۱

چم 1 = آراسته
چم 2 = پیچ و تاب

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جناب بهنام گل
    درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    من بی تو دستی خالی ام
    با من بمان پوچم مکن
    🙏🌺🙏🌸🙏🌺🌸💐🌿🍃

    • درود و ارادت ،بزرگوار بانو، سپاسگزارم 😊🙏❤️💐🌺🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا