🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خبر های داغ

(ثبت: 262282) مرداد 3, 1402 

 

قسم به روشنیِ نابِ چهره ی قمرت
ربوده است دلم را نگاِه معتبرت

رسیده برقِ نگاهت به استخوانهایم
چگونه دل نسپارم به جلوه ی نظرت

میان لذت و حیرت مرا معلق کرد
رسید تا به نگاهم نگاهِ مختصرت

بکش به بند مرا در حریمِ آغوشت
روا ندار نباشم اسیر و در به درت

مرا به شرحِ خبرهای داغ دعوت کن
که عاشقت شده ام با خلاصه ی خبرت

دلم برای تو ناقابل است ، جان بطلب
خوشا به حالِ کسی که شود فدای سرت

 

#امیررضابهنام 1402/4/25

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    مرداد 3, 1402

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 3, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    🙏💐🙏💐🙏💐🙏💐🌿🍃

    • مينا امينی

      مرداد 3, 1402

      👏👏👏👏

      بسیار عالی و زیبا قلم زدید…
      ممنونم از اشتراک گذاری این اثر

      🌸🌸🌸

      • امیر رضا بهنام گل

        مرداد 5, 1402

        درود و ارادت وسپاس ،دوست مهربانم☺️🙏🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸

    • امیر رضا بهنام گل

      مرداد 5, 1402

      سلام ،سپاسگزارم ،سلامت باشید ☺️🙏💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا