🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار امیر رضا بهنام گل

 

نگاهم می کنی تا ، میپرد رنگم

غزل

خوانش: 122

سپاس: 5

تعداد نظر: 11

 

قسم به روشنیِ نابِ چهره ی قمرت

غزل

خوانش: 115

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

 

نامِ تو را دارد نگینی بر سرِ انگشترم

غزل

خوانش: 88

سپاس: 1

 

تا روح جدا نگردد از کبرِ و ریا

غزل

خوانش: 114

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

تعداد نقد: 2

 

خود را برایم‌ بیش‌ از این

غزل

خوانش: 97

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

بخنـد ای دلربا با خنـده بیتایی برایم

غزل

خوانش: 72

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

سوخت دل ما بس است

دم زدنِ بـی اساس

قصیده

خوانش: 97

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

در ره عشق سال‌ ها بیدل و جان شدیم تا

دل زده‌ از وصال‌ ها قصه ما به سـر رسید

تک بیت

خوانش: 193

سپاس: 6

تعداد نظر: 4

تو را تا یک‌نظر دیدم دلم‌ حالی‌به‌حالی شد

تـمامِ آرزوهای بـزرگـم مـاسـت مالـی شد

غزل

خوانش: 100

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

از آن زمان که تو را دیدم

تویی که در نظـرم حتی

غزل

خوانش: 77

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

 

خیال میکردم با رفتنت

ترانه

خوانش: 123

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

 

گفتی تا ابد کنارم میمونی اما نموندی

ترانه

خوانش: 104

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

 

ای‌که در چشمِ خلایق ز تو آیت کم نیست

غزل

خوانش: 115

سپاس: 7

تعداد نظر: 8

 

گاه تنورِ عشـق با واسـطه داغ میشود

غزل

خوانش: 110

سپاس: 6

تعداد نظر: 4

 

لبخندِ تو چون نسیم و همچون پر جان

رباعی

خوانش: 97

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

 

قطرہ اے بودم و از مهـرِ تو بر هیـچ چڪیدم

قصیده

خوانش: 155

سپاس: 8

تعداد نظر: 6

 

افتاده زمـین به ناله و آه بیا

رباعی

خوانش: 130

سپاس: 10

تعداد نظر: 15

 

چشـمِ دلم روشـن است از قـدمِ میهمان

قطعه

خوانش: 85

سپاس: 8

تعداد نظر: 15

 

زمین‌کِی‌ داشته‌‌مانند تو خوش‌چهره و مَشتی

غزل

خوانش: 146

سپاس: 7

تعداد نظر: 10

 

افتاده ماهـچـهـره نگـاری بـه فالِ ما

غزل

خوانش: 152

سپاس: 2

تعداد نظر: 6