🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشقِ علی

(ثبت: 261715) تیر 17, 1402 

 

نامِ تو را دارد نگینی بر سرِ انگشترم
انگشترم هر لحظه میگوید به او تاجِ سرم

انگشت میبالد به خود از تاجِ شاهی داشتن
دستم به سر میگوید از بختِ خوشم از تو سرم

سر فخر دارد از شبیه تاج بودن بر تنم
گردن به سر میگوید ای سرور برایت نوکرم

دندانِ من روی لبم درحسرت است از شدتِ
برقی که دارم در دوچشم از دیدنِ این گوهرم

با هر طپش قلبم درونِ سینه میگوید #علی
رگها خوش اند از حرکتِ عشقِ علی در جوهرم

بیش از عسل طعمِ دهانم با تو شیرین میشود
نام تو را وقتی که از دل بر زبان می آورم

این افتخارم در دو عالم بر خلایق هست که
عشقِ تو را دارم به دل ای جانِ جان ای دلبرم

 

#امیررضابهنام   ۱۴۰۲/۴/۱۶
#عید_ولایت_مبارک
#یاعلی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا