🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باطن آلوده

(ثبت: 242608) آبان 21, 1400 

 

پیداست خباثت به جهان پر شده است
سنگهای زمین به نزدتان در شده است
ای حنجره های حق کش مال پرست
اینگونه به چشمتان لجن کر شده است

خطاب به بلندگوهای بیگانه گان که جیره خوار استکبار هستند و برای مسخ حقوق محرومان و تقویت استعمار جهانی تلاش می کنند.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا