🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مادر

(ثبت: 270043) خرداد 11, 1403 

 

آه هرگز تو نگفتی،… غمِ تو پنهان بود
غصه ات پشتِ دل محکمِ تو پنهان بود

می شکستیم به جور آینه ات را هربار
زیر این فاصله قدّ خمِ تو پنهان بود

چین ِ افتاده به دامان ِ نگاهِ گرمت
پشتِ لبخندِ پراز مرهمِ تو پنهان بود

بردی از یادِخودت طعمِ خوش و این همه رنج،
در دلِ چایِ تازه دمِ تو پنهان بود

آب شد قامتِ زیبای تودر آتشِ عشق
مادرم سوختن ِ نم نمِ تو پنهان بود

سارا(س.سکوت)
۱۰خرداد۴۰۳