🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باغستان

(ثبت: 3296) بهمن 16, 1395 
باغستان

بسمه تعالی

مترسک بود و گنجشکی میان ارض باغستان
ثمر بر تاج سبزی ها تمام برگ ها رقصان

سکوتی نرم و آهنگین، صدای آبیاری ها
به ناگه غفلتی پر زد به سوی قله ی ایمان

ربوده گشت محصولات یک سال کشاورزی
بوقت سرخوشی ها و حضور سخت اطمینان

تمام باغ و بستانش به زیر سیل طوفانی
به یغما رفت و پیدا گشت این افسوس بی پایان

و استغفار مهمان شد به دریای خجالت ها
سپاهی بر دل غم زد و ماتم شد شب دزدان

سرود شادی و مستی دوباره شور بستان شد
عجب خوش میدهد تغییر، بوی بخشش و غفران

حامی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. مهران اسدپور

    بهمن 16, 1395

    درود بر شما دوست عزیز …

    دلنشین و امیدبخش…

    توفیقتان افزون باد .

    • حامد علی بیگی

      بهمن 17, 1395

      درود بر شما دوست عزیزم

      ممنون از لطفتون

  2. طارق خراسانی

    بهمن 17, 1395

    سلام و درود

    شک ندارم در آینده یکی از شاعران مطرح جامعه خواهید بود .

    لطافت طبع ایمان به راهی که در پیش گرفته اید و خلوص ایمان این ها مددکار شما تا رسیدن به قله های معرفت  و موفقیت خواهند بود.

    در پناه خدا شاد و سلامت زی

    • حامد علی بیگی

      بهمن 17, 1395

      سلام پدر جان

      ممنون از لطف و محبتتون

      دعا کنید که ان شاءالله از این استعدادی که خداوند به این حقیر عنایت کرده به بهترین شکل ممکن در مسیر خودش استفاده کنم و اگر تفضل کردند و من را یکی از شعرای مطرح کردند جز برای او و در راه او شعری نگم و بتونم ان شاءالله با اشعارم مردم را با حقیقت و عشق حضرت حق آشنا کنم

  3. علی اصغر اقتداری

    بهمن 17, 1395

  4. حسن گائینی

    بهمن 17, 1395

    لطیف و با احساس می نگارید گرامی و این زیباست 

    ـ به مهر 

    • حامد علی بیگی

      بهمن 17, 1395

      ممنون از نظرتون

      الحمدلله

      بازهم به اشعار این حقیر سر بزنید

  5. آشنا

    اسفند 15, 1395

    بسیار دلنشین و زیبا….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا