🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باغ آسمان

(ثبت: 235353) دی 21, 1399 

 

چو تبدار از جفای روزگارم
و سر بر سایه ی مهرت سپارم

ز غربت دم مزن غم در کمین است
که من تاب جدائی را ندارم

من از باران عشقت خیس خیسم
بباغ آسمان یک گل شمارم

بهشت انتظارم را تو حوری
تو را در هر زمان در انتظارم

ببالا سر ز عشق تو بگیرم
ز شادی رهسپار کوهسارم

رسم بر قله ی عشقت چو روزی
سر سجده به شکرت میگزارم

عروسک وار در دستان کودک
در آغوشت خودم را میسپارم

چنان مجنون به صحرای خیالت
به هر جوری که آید سازگارم

ز یمن عشق تو ای نازنینم
به جنت یا جهنم رستگارم

# مدینه_ترکاشوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا