🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بالاتر …

(ثبت: 1133) فروردین 15, 1395 

 

امشب صبوری کن نکویی کرده،…بالاتر-
بشــکن غـرورت را بـرای دردِ بــالاتر

دستی بیافشان، سازدل تاکوک ماهوراست
گیسـو پـریشـان میکنی! گسترده !  بالاتر

اینـجا غـزل می ریزد از سـنتور لاکوکم
بـا هر کـرشـمه می روم یک پرده بالاتر

وقتی که می خندی لبت بین دو خط کج
یاقوت سُـرخت ، این هلال آورده بالاتر

چین از رخت بـردار مـاه من که ابرویت
پَـرچیـنِ گلـزارت شـده از  نـرده بالاتر

گل چیـدن از باغ لبـت ممنوعیت دارد ؟
فکر هـمین کـارم ، به هـر پیـگردِ بالاتر

( رضا محمدصالحی )