🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بالاترازعشق

(ثبت: 5329) دی 23, 1396 
بالاترازعشق

افتخـاری نیست بــالاتر زِعشق 
ساحــلی آرام و زیبـــاتر زِعشق 
گَرمیِ دستــــانِ یـارم آرزوست 
عطر وبویی‌نیست‌بویاتر زِعشق 
کَس تواند بهرِ من گــوید سخن 
یک کلامِ گَرْم و شیـواتر زِعشق 
چـهچـهِ بلبـــل برابر کِـی شَــوَد 
چون‌نوایِ صاف‌و گیراتر زِعشق 
در جهـــان پیدا نمی‌گـردد چنین 
حَـظِّ پنهــانیِ پیــــداتـــر زِعشق 
ســـایه سـارِ قــامتش، آرامِ جان 
هیچ سَروی‌نیست‌رعنـاتر زِعشق 
در چه‌کَس پیـدا شَوَد اینگونه‌ای 
یک دلِ پُر مِهــر و دریـاتر زِعشق 
درتمــامِ زنـدگی کَس‌دیــده است 
خاطـــراتی سبــز و ماناتر زِعشق 
شعرِ حــــامی هم ندارد یک غـزل 
نـــاب تر،پُربـار و معنــــاتر زِعشق

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مهران اسدپور

    دی 25, 1396

    درودها دوست ارجمند …

    دستمریزاد…

    کسب فیض شد…

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا