🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باندبازی

(ثبت: 267996) اسفند 18, 1402 

 

این مجوزها و رانتهایی که در دست شماست

سودجوئیهای رنگارنگ که در فکر شماست

دیگر این مردم ندارند اعتمادی بر شما

خونها در شیشه کردید تیغها دست شماست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا