🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بانوی سه ساله

(ثبت: 215716) مهر 12, 1398 

بانو

سه ساله هم که باشی

دست‌های بزرگ

در مقابل تو تعظیم می کند

وقتی که

دستهای کوچک تو

در یک چشم به هم زدن

قفل‌های بسته را

باز می کند…

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. علی معصومی

    مهر 12, 1398

    درود بر جناب بیابانی نازنین
    بسیار ارزنده
    می سرایید
    لذت بردم
    🌿🌺🌺🌺🌺🌺🌺
    در پناه خدا

    • هادی بیابانی

      مهر 22, 1398

      درود بر شما دوست عزیز
      ممنون از لطف شما
      قلمت مانا💐❤️🙏🌹

  2. … سلام مرد بزرگ و شاعر درد های کهنه ی روزگار غریب…

    • هادی بیابانی

      مهر 22, 1398

      سلام استاد بزرگوار و شاعر بی ادعا💐💐❤️🙏🌹

  3. سلام و درود بر استاد عزیز

    🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿💐

    • هادی بیابانی

      مهر 22, 1398

      سلام استاد بزرگوار
      مقدمت گلباران💐🙏❤️🌹

  4. جواد مهدی پور

    مهر 12, 1398

    سلام

    عالی و آسمانی سرودید

    اجرتان با صاحب اثر

    زنده باشید جناب بیابانی عزیز

    💐

    • هادی بیابانی

      مهر 22, 1398

      سلام دوست و استاد گرامی
      حضورتان سبزو مستدام
      قلمت مانا
      موفق باشید بزرگوار💐🙏❤️🌹

  5. مهتاب ایزدسرشت

    مهر 13, 1398

    زیباست وآموزنده
    درود

    • هادی بیابانی

      مهر 22, 1398

      درود
      ممنون از لطف شما شاعر گرامی
      💐🙏🌹🌿

  6. رسول رشیدی راد

    مهر 13, 1398

    ❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹

    • هادی بیابانی

      مهر 22, 1398

      ممنونم دوست عزیز💐🌿❤️❤️❤️🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا