🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بانگ خروش

(ثبت: 244518) دی 26, 1400 

 

خواب شیرین و ناب دیدم دوش
باز کرد درب خمره ای را موش
کرد پیمانه ای از آن را نوش
شد پدیدار اندرونش جوش
ناگهان در کشید بانگ خروش
پوست از گربه خواهم کند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود و ارادت
    و سپاس ویژه که سروش می سرایید. ❤️🙏

  2. طارق خراسانی

    دی 26, 1400

    سلام و درود

    سروش زیبایی ست

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👏👏🌹🌿

  3. سیاوش آزاد

    دی 26, 1400

    سلام موشک هایی ازین گربه محافظت میکنند که در مخیله شیران چپ نگاه کردن هم نگنجد موفق باشید

  4. دادا بیلوردی

    دی 26, 1400

    درود بر شما😍

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا