🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باوری عینی یقینی آن زمان

(ثبت: 215701) مهر 23, 1398 
باوری عینی یقینی آن زمان

بی خود از خود دست افشان هر کجا
پای کوبی می کنم از غم رها

یک نظر بهلول را یادی کنی
همچو آن دیوانه ای عاقل نما

بی هراس از این و آن دیگر کسان
از کسی لا خوف الّا از خدا

باوری عینی یقینی آن زمان
تحت فرمان والیانی آشنا

رسم خطی با هنر ترسیم شد
گر هنرمندان ببینم در عنا

در معارف دیدنی باشد هنر
آن هنر زیبا که احیا با حیا

در میان جلوت به خلوت والیا
بین جمعی گر ، فُرادا بین ما

ولی اله بایبوردی

11 / 07 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. امیر جلالی

    مهر 23, 1398

    حس بودن و همراه بودن با هنر ، هنری فاخر و اعتلا بخش…
    اثر زیبای شما را با احترام خواندم و بهره بردم و درود بر شما

    • سلام

      استاد جلالی نکته سنج

      سپاس از حُسن اندیشه یِ زیبایتان

      شادکام باشید

      🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

  2. منصور شاهنگیان

    مهر 23, 1398

    با درودی صمیمانه :

    در این قحطی شعر فاخر و وزین ، اشعاری چنین ،
    غنیمتی ست …

    شاد باشید و سالم بزرگوار …

    • سلام

      استاد ارجمند جناب شاهنگان عزیز

      سپاس از همراهی تان با دیدگاه زیبایتان….

      شادکام باشید

      تقدیمی : 💐

      سیر راهی می کنی برگشت لا
      از همان وادی طلب با رهنما

      عابر از دامی ، رها از دانه ای
      در مکانی نیست گردی تا بقا

      ولی اله بایبوردی

      23 / 07 / 1398

      🌿🍃💐🍃🌿

  3. علی معصومی

    مهر 23, 1398

    درود ها
    مرد بزرگ و همیشه گی
    سروده های ارزشمند
    💐🌺🌺🌺🌺

    • سلام

      استاد ارجمند جناب معصومی گرامی

      سپاس از بزرگواریتان

      در پناه حق

      🌈🌈🍃🌿💐🌿🍃🌈🌈

  4. طارق خراسانی

    مهر 23, 1398

    در معارف دیدنی باشد هنر
    آن هنر زیبا که احیا با حیا
    👏👏👏

    سلام و درود

    بسیار زیبا مانند همیشه

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

    • سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی بزرگوار

      سپاس از حضور سبزتان با دیدگاه زیبایتان

      شادکام باشید

      🌈🌈💐🌿🍃🌺🍃🌿💐🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا