🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باور

(ثبت: 252070) مهر 22, 1401 

 

چموشم!
اگرچه اسیرِ غل و زنجیر…
اما،
زیر بارِ زور نمی‌رود؛
–باورم!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    مهر 22, 1401

    درودبرشما
    کوتاهی زیبا وباشکوه.
    🌺🌺🌺

  2. فریبا نوری

    مهر 22, 1401

    درودها بانو طیبی عزیز

    🌷🌷👏🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا