🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باید از جا برخاست

(ثبت: 4328) تیر 2, 1396 

باید از جا برخاست

زیر پا باید بُرد

عادت ماندن را …

رفته ام جائی که

سرزمین  اش پُر آب

هر چه دل خواهد نور

هر چه  جان خواهد عشق…

بداهه

2/ تیر / 1396