🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باید نفس نفس به تو آموخت عاشقی

(ثبت: 218444) آذر 7, 1398 

باید تو را به سینه ی خود زیر و رو کنم
وقتی شرابِ بوسه شدی در سبو کنم
باید نفس نفس به تو آموخت عاشقی
باید تو را به خانه ی سرِ مگو کنم
»
دل را به نیمِ نگاهی ربوده ای
بابِ غمی چه به رویم گشوده ای
آتش به جان عاشق ديوانه كرده اى
وانگه جفا نموده و آن را ستوده ای!

 

 

 

 

نظرها
  1. آذر 7, 1398

    سلام و عرض ادب و احترام نوشیدم از زلال اندیشه شما
    سربلند باشی و شکوفا ماه خراسان طیب الله

  2. سلام و درودها

    استاد ارجمند جناب خراسانی عزیز

    رازهای مگو….

    چه باید گفت : به جز یادی ز حلّاج …

    دلنمیراد

    پایدار باشید به مهر

    تقدیمی : 🌸

    اربعینی آن سبو را آرزو
    در بلوری جام ریزی ساقیا

    جامِ دل جامی جهان بینی نما
    از سبو دوری به دور از آب جو

    ولی اله بایبوردی

    07 / 09 / 1398

    🌈🌈🌸🌺🌷🌸🌈🌈

  3. علی معصومی

    آذر 7, 1398

    درود و ارادت
    استاد
    .‌..
    آن دل که آتشش نزد غم. دلی نشد

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  4. مينا امينی

    آذر 8, 1398

    ” باید تو را به خانه ی سرِ مگو کنم ”
    🌸🌸🌸🌸🌸👏👏👏🌸🌸🌸🌸🌸
    درودها مهربان بابا
    زیباست و زیباست
    قلمتان همواره سبز
    مانا باشید به مهر ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  5. درودها و ارادت جناب طارق

    همچنان از اشعار زیبای شما لذت میبرم

    🌹🌹🌹

  6. آذر 8, 1398

    سلام استادم

    بسیار بدیع در مفهوم
    و غریب در دیده
    این نقاشی را بتصویر کشانیده اید

    ارادتمندتان
    پاییز

  7. سپیده طالبی

    آذر 11, 1398

    بسیار زیبا بود و دل نواز

    درودها تقدیمتان استاد گران قدر🌺

  8. دانیال فریادی

    تیر 27, 1399

    سلام استاد عزیز از خواندش لذت وافر بردمممم🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹

    همیشه سلامت باشید وشاد🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا