🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بای عزیزم

(ثبت: 7275) آذر 22, 1397 

طعنه های تو که آلوده تر از تهران است
قلبِ مغـرورِ تـو یادآور بِن سلمــان ست
.
بــم گمــانم دلــش از وضعیتـم می سوزد
ارگِ احساسِ من از خندهء تو ویران ست
.
رفتنت ضربهء سختی زده مثلِ تحریم…
وضــعِ بـازارِ دلـــم  زار تر از ایـران ست
.
حـسِ پاییـزی تـو می رود از شهــر امـا
حال و روزم به خدا زرد تر از آبان ست
.
تــو بــرو! بـای عـزیـزم…منـم و تنهـایی…
گفتن از عشــق برای تو چقدر آسان ست!
.
علیرضا آرین مهر

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):