🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با حیا شاعر چه غربی یا که شرق

(ثبت: 220201) دی 17, 1398 

 

1

مرد باشی یا زنی ، هر چند فرق
با حیا عشقی نمایان لا که غرق

با ادب آداب هر جا رؤیتی
با حیا شاعر چه غربی یا که شرق

2

در گذر ایام ، بد خوبی عیان
ناسپاسی هر زمانی مردمان

بین خلقی رؤیتی ای جان من
عهد و پیمان بسته را نقضی همان

ولی اله بایبوردی

14 / 08 / 1398

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 17, 1398

    درود بر شما جناب بایبوردی عزیز

    زیبا سرودید

    زنده باشید
    💐💐💐

    • سلام

      استاد عزیز جناب مهدی پور گرانقدر

      سپاس از حضورتان

      شادکام باشید و جاودان

      در پناه حق

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  2. علی معصومی

    دی 17, 1398

    درود بر شما
    جناب استاد بایبوردی نازنین
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌸

    • سلام

      استاد معصومی گرانقدر

      سپاس از همراهی تان

      در پناه حضرت دوست

      🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

  3. 🌿🌸🌺🌸🌺🌸🌿

    • سلام

      سرکار خانم یارعلی زاده

      سپاس از حضورتان

      🌈🌈🌸🌺🌷🌸🌈🌈

  4. درود هااااا استاد بایبوردی عزیز
    زیبا و پر معنا قلم زدی برادر

    و پیام اخلاقی این سروده بسیار ارزشمند است

    پایدار باشی و همچنان در اوج
    یا علی ع🌺🌺🌺

    • سلام

      استاد ارجمند جناب رضائی گرانقدر

      سپاس از دیدگاه ارشمندتان

      در پناه حق

      پایدار باشی چو مهری عالمتاب

      🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا